Blackeberg Centrums Trafikskola AB – trafikskola Södermalm

Vägen till trygghet och skicklighet All inclusive paket Risk 1 Handledarutbildning Intensivkurs bil Körlektion Mopedkurs

Söker du en trafikskola på Södermalm med omnejd? I så fall är du varmt välkommen till Blackeberg Centrums Trafikskola AB! Hos oss får du hjälpen du behöver för på vägen till ditt körkort och att bli en trygg förare. Tillsammans strävar vi efter att förverkliga visionen om noll dödsfall och noll skadade i trafiken! Trafikskolebranschen är fascinerande för oss eftersom den ger oss möjligheten att stödja vuxna med en av livets mest betydelsefulla färdigheter. Glädjen hos eleverna när de erhåller körkortet är ovärderlig.

Starta din resa – boka din plats och lär dig köra med glädje och trygghet!

VILKA vi är

Blackeberg Centrums Trafikskola AB är en trafikskola som grundades år 2020 men har haft ny ägare sedan den 1 november 2022, med över 22 års erfarenhet inom branschen. Under denna tid har vi framgångsrikt väglett tusentals elever att uppnå sitt mål med körkortet genom våra utbildningar och körlektioner.

Vad vi gör

Vi strävar efter att vara ditt främsta val. Varje lektion bör ge en positiv känsla, och du bör längta efter nästa tillfälle. Vår målsättning är att du ska lämna oss som en trygg förare. Vi anser att alla har rätt att lära sig utifrån sina egna förutsättningar, och därför skräddarsyr vi utbildningen individuellt.

Våra tjänster

Ta del av ett all inclusive paket där du får alla utbildningar och lektioner som krävs till ett fast pris eller köp paket utifrån ditt behov. Vi erbjuder ett brett utbud av färdiga paket och enstaka utbildningar, för att du ska få precis den hjälpen du behöver.

Blackeberg Centrums Trafikskola AB

Blackebergsplan 3, 168 48 Bromma